perjantai 11. tammikuuta 2008

Aloitan tämän blogin pitämisen Herrani käskystä ja tänne kerron elämästäni Hänen kiimaisena huoranaan. Ensin kuitenkin hiukan taustaa meidän yhteisestä taipaleesta...

Tapasimme noin kolme vuotta sitten ja Hän oli ensimmäinen kosketukseni S/M- maailmaan. Olin tavatessamme sisältä rikki revitty, katastrofaalisissa parisuhteissa nujerrettu, väsynyt nainen... Oikeastaan kynnyssmatto. Hän kiinnostui minusta kirjoitusteni perusteella ja vähitellen on saanut kuorittua minusta minun todellisen olemukseni esille. Alku oli hyvin varovainen, mutta vähitellen sessiot kovenivat ja sain todella tuntea alistumisen nautinnon...
Olemme tapailllet noin pari kertaa kuukaudessa ja joka kerta olemme ennalta sopineet tapaamisen sisällön. Ja aina se odotus jo saa minut sellaisen kiiman valtaan etten meinaa housuissani pysyä.... Seksittömät suhteet sai minut unohtamaan sen että olen todella kiimainen ja aina valmis. Hän on näyttänyt minulle että meidän kohdalla se on vain hyvä asia. Hän on tyytyväinen jos Hänen huoransa on litimärkä ja joutuu alushousujaan vaihtelemaan pitkin päivää.

Olemme ottaneet seuraavan ison askeleen ihan tässä muutama päivä sitten. Minä Luovutin itseni ja elämäni kokonaan Hänen haltuunsa, ja sain itselleni orja- numeron. Minulla ei ole enää yksityisyyttä, ja se vain kiihottaa minua entisestään. Hän tutkii mailini, puhelimeni, nettiyhteisöni... Kaiken. Minun tehtäväni on miellyttää Häntä, pitää Hänet tyydytettynä.
En kuitenkaan ole tahdoton panopuu, vaan Hänen huoransa, joka on omasta vapaasta tahdostaan vain Häntä varten olemassa.

1 kommentti:

El Gordo kirjoitti...

Hienoa kun joku puhuu asioista näin avoimesti ja kaunistelematta! Tuollaisen naisen kun löytäisi itsekkin!