tiistai 15. tammikuuta 2008

Päiväkirja: tapaaminen

Eilen lähdin levottomin mielin, kauhean hermostuksen ja jännityksen kourissa tapaamiseen. Istuin junassa ja ajattelin vain tulevaa tapaamista. Hermostuneena kävin junan vessassa tekemässä sen mitä piti, poistamassa stringit ja tapin. En pysty istumaan junan vessassa joten seisoin seinää vasten ja vedin tapin ulos. En ollut huomannut käydä vessassa kotona joten mulle sattui pissavahinko, rakon hallinta vain meni ja lirahti aika pahasti vessan lattialle... Oli kauhean noloa ku en saanut niitä siivottua kunnolla pois. Nuolin tapin puhtaaksi, ja laitoin stringit taskuun.

Autossa sitten paljastui että tappi olisi pitänyt olla sisällä autoon asti, en vain muistanut sitä kun alkuperäinen ohje oli ottaa pois jo junassa. Hän käski avata takin ja levittää jalat. Hävetti tosi pahasti, entäs jos joku olis nähnyt mut siinä tilassa? Se olisi ollut todella noloa...

Hotellin luona Hän painoi pääni kalulleen ja käski maistamaan. Siinä kohtaa en paljoa aristellut, en ollenkaan miettinyt et jos joku näkee. Halusin vain upottaa Hänen kalunsa suuhuni ja imeä sitä. Hain avaimet ja menimme huoneeseen sisälle. Mua jännitti aivan helvetisi, vapisinkin jonkin verran. Riisuin takkini ja olin riisumassa jo muitakin vaattita kun Hän kysyi olinko pyytänyt lupaa riisumiseen. Jähmetyin ja tajusin mokanneeni... Toistamiseen. Hän paiskasi minut sängylle ja ilmoitti ettei ole tyytyväinen minuuun. Kuulin kun Hän riisui vaatteitaan ja aivan yllättäen piiska osui takapuolelleni. Jäykistyin täysin ja kipu viilsi koko ruumiini läpi. Yritin kestää urhoollisesti mutta lopulta neljännen iskun jälkeen laitoin käteni takapuoleni eteen ja käännyin kyljelleni. En kestänyt niitä iskuja kuitenkaan ja olin hyvin pettynyt itseeni. Olin niin pättänyt kestä kaiken ja sitten luovutinkin jo alkumetreillä. Tunsin olevani täysin hyödytön ja arvoton... Hän otti kumin pälleen ja työntyi sisääni, pani minua kuin heikkopäinen, ja vetäytyi pois. Hän kertoi että aikoo nauttia mahdollisuudesta pitkittää omaa nautintoaan kun kukaan ei vingu lastia sisäänsä. Tunsin hävetyksen piston sisälläni ja tulvahdin samantien. Hän käänsi minut mahalleni ja työntyi kakkoseeni. Parkaisin tyynyyn että sattuu ja yritin ryömiä karkuun. Hän makasi päälläni ja pani minua, muistuttaen ettei Häntä kiinnosta koskeeko pano minua vai ei. Sain rentoutettua itseni ja kipu hellittikin hiukan. Tunsin kuinka aloin kastua litimäräksi. Ja mitä enenmmän nautin sitä rajummaksi Hänen panemisensa muuttui. Lopulta Hän oli eläimellisen kiiman vallassa ja laukesi urahtaen sisääni. Hän pyysi minut luokseen ja käski katsomaan Häntä silmiin. Hän hymyili minulle ja kysyi miksi itken. Olin todella pettynt itseeni ja Hän lohdutti minua kertomalla että olin ylentynyt jo ennen tapaamista, Hän vain etsimällä etsi vikoja, minä kun olin todella hyvin muistanut kaikki ohjeet ja säännöt. Hän kertoi etten mitenkään olisi voinut niitä iskuja kestää... Ensimmäien ajatus oli "sinä senkin", mutta minä vain pyyhin kyyneleet ja suutelin Häntä. Ja hymyilin.

Enkä lauennut kertaakaan. Olin ylpeä siitä että olin onnistunut pidättelemään. Ja toisaalta tunsin kauheaa pettymystä etten ollut saanut orkkua sellaisen panemisen jälkeen. Minun jäi hiukan vajaa olo, tosin oma nautintoni ei ollut tärkein van se että Hän sai tyydytyksen.

Esittelin Hänelle vaatteitani ja Hän kertoi mielipiteensä. Lopulta yksi toppi sai hävitystuomion, ja kolmet rintaliivit kotikäyttöluvan, muut vaatteet olivat Hänen mielestään käyttökelpoisia. Lopulta laitoin päälleni mustan harsopaidan ja punaisen hameen. Kysyin Häneltä kelpaako? Ja salaa vilkaisin Häntä. Hän hymyili todella leveää hymyä ja sanoi ai että kelpaako? :) Hän oli enemmän kuin tyytyväinen ja ilmoitti ettei bileissä pidä sinne alle laittaa rintaliivejä ollenkaan. Tunsin kauhean voimakasta tyytyväisyyttä että olin onnistunut saamaan Hänet hyvälle tuulelle. Jossain vaiheessa laitoin päälleni mustan hameen ja valkoisen pitkähihaisen paidan. Jalassani minulla oli verkkosukkahousut. Hän heitti minut selälleni sängylle, katkaisi sukkiksista muutaman langan ja tunkeutui sisääni. Lopulta Hän sitoi minut kiinni ja pani kakkoseen. Hän pani minua kovaa ja armottomasti ja minä ostin Häneltä orkkuja. Nautin Hänen kalustaan sisälläni ja jossain vaiheessa sanoinkin että olen aivan märkä. Hän taisi yllättyä tokaisustani... En aiemmin ole niin sanonut. Mutta niin se on, vaikka perseeseen paneminen aluksi sattuu, se muuttuu lopulta suureksi nautinnoksi. Tuntuu kuin ei olisi mitään muuta kuin minä ja Hän, ja Hänen kalunsa kakkosessa, panemassa armttomasti. Niinkuin kiimaista huoraa pannaan. Lopulta Hän laukesi sisälleni ja minä rukoilin lupaa mennä vessaan. Hän oli lievästi pettynyt mutta ei rankaissut minua keskeytyksestä.

Hän kertoi vessassakäyntini yhteydessä että jos olisin ollut kelvoton, olisin saanut tehdä tarpeeni lattiakaivon päälle kuten koirat, mutta kun olin niin hienosti käyttäytynyt sain istua pöntölle. Olin otettu siitä.

Tapaaminen oli kaikkea sitä mitä olin siltä toivonut, ja paljon enemmän. Rakkauteni Häntä kohtaan vain vahvistui ja sain palvella Häntä panopuuna. Sain olla hänen käytettävissään kuten Hän itse tahtoi. Sain olla täysin alistettu ja silti nautin kaikesta. Ja sain tuntea olevani rakastettu. Tätä kirjoittaessakin minä valun kuin putous, jokainen muisto tapaamisesta saa ihanan kaipuun tunteen pilluuni ja suoleeni. Joka kerta kun suljen silmäni, näen Hänen tyytyväisen hymynsä... Ja olen onnellinen

Ei kommentteja: