lauantai 26. tammikuuta 2008

Päiväkirja: Baaripano

Lähdin Herrani luvalla baariin ystävieni kanssa. Illan tapahtumat johtivat siihen, että minun oli pakko saada kalua sisääni. Ja kun ensimmäinen ehdokas tuli minua jututtamaan, olin heti valmis.

Menimme vessaan ja sulkeuduimme koppiin. Lukitsin oven ja ojensin miehelle kumin ja käskin häntä laittamaan sen itse paikalleen. Käännyin ympäri ja nostin hameeni ylös. Jalassa minulla oli sukkahousut jotka olivat haarasta auki joten niitä ei tarvinuut laskea alas ollenkaan.. Pikkuhousuja minulla ei ollut. Levitin jalkani ja koukistin hiukan polviani. Otin pöntön kannesta kiinni ja mies työntyi sisääni. Hän pani varovasti ja minä olin muista tapahtumista johtuen kovan tunnekuohun ja aggression vallassa ja käskin panemaan rajusti. Mies tietysti teki työtä käskettyä ja minä suljin silmäni ja nautin täysin rinnoin. Aikansa pantuaan hän lopetti ja poistui minusta. Nousin ylös, oikaisin hameeni ja kävelin kopista ja vessasta ulos. Taakseni katsomatta.

Enkä lauennut. Kertaakaan. Ne minä säästän Herralleni, sillä Hän tulee luokseni sunnuntaina ja rankaisee minua unohduksistani. Odotan jo nyt pillu valuen, mitä Hän onkaan keksinyt minun varalleni. Hän ei kuitenkaan ole töppäilyistäni vihainen. Päinvastoin, Hän on onnellinen kiimaisen huoran Omistaja.

Ei kommentteja: