maanantai 21. tammikuuta 2008








Olemme monena päivänä jutelleet taas yhteisestä tulevaisuudestamme. Hän on kertonut joitain asioita mitä on suunnitellut varalleni, ja minä olen kiihottunut joka kerta. Vaikka olenkin ollut vakavasti sairas. Mutta ei edes sairaus saa minua vähemmän kiimaiseen olotilaan. Vaikka olisin kuin kipeä silti tunnun olevan koko ajan täysin valmis Hänen käytettäväkseen. Hän sanoikin minua parantumattomaksi huoraksi.

Sain myös luvan jakaa itseäni, kenelle vain ja missä vain. Kunhan vain ilmoitan ennen ja jälkeen. Saan jakaa jopa persettäni. Ja minä jaan, onnellisena siitä että saan toteuttaa itseäni, saan panna aina kun haluan ja niin paljon kuin haluan. Eikä minua haittaa ne pari ehtoa: en saa suudella enkä ottaa suihin. Ne ehdot sopii minulle paremmin kuin hyvin, nuo asiat jätän vain Häntä varten.

Minä jaan itseäni hyvin mielelläni, nautin kun saan olla likainen kiimainen huora joka panee missä vain, milloin vain. En tee sitä pakon alla, Herrani ei minua siihen pakottaisi. Teen sitä koska nautin panemisesta todella paljon, minua kiihottaa olla sellainen panopuu, jota käydään panemassa. milloin vain. Kerroin Herralleni parista fantasiastani, joista olen jopa unta nähnyt ja muuton yhteydessä Hän sitten ilmoitti toteuttavansa toisen niistä. Meinasin kastella koko sohvan kun mesestä tekstiä luin. Olin haljeta onnesta. Pääsen olemaan panopuu illan istujaisiin, sidottuna olohuoneen pöydällä kun miehet pelaa korttia. Ja jokainen voi halutessaan helpottaa paineitaan panemalla mua kun tahtoo. Luoja kuinka olen sellaista "käyttämistä" halunnut. Olen haaveillut siitä jo vuosia ja nyt se on aivan lähellä. Ja tietysti sen illan ja yön jälkeen Herrani rankaisee minua kun olen nauttinut vieraista kaluista, piiskaa minut kuuluvaksi kalustoon, näyttää minulle paikkani talossa. Ja silloin minä todella tiedän muuttaneeni. Aloittaneeni uuden elämän.


Ei kommentteja: