maanantai 28. tammikuuta 2008

Ote Päiväkirjasta: Rangaistus


Hän saapui luokseni vihaisena ja pettyneenä, olin mokannut pahemman kerran kun olin pannut baarissa tuntematonta miestä ilman lupaa. Seuraavassa katkelma päiväkirjan tekstistä, jonka kirjoitin tapaamiseen jälkeen:

Ensimmäisenä Hän riisutui ja kävi sohvalle istumaan, tarjoilin Hänelle kahvia ja Lopulta Hän käski minut imemään kaluaan. Hetken sitä sain tehdä ja Hän ilmoitti että menemme kylpyhuoneeseen, jotta Hän voi antaa minulle rangaistuksen. Hän työnsi minut pönttöä vasten seisomaan, kädet kannen päällä ja ensimmäisenä Hän tarkisti mahtuiko perseeseeni kolme sormea kuten olin luvannut. Kyllä mahtui...

Hän pesi kätensä ja otti teipin esille, asetteli palan suuni eteen ja sytytti kynttilän. Kun ensimmäiset steariinipsarat osuivat pakaroilleni, säpsähdin. Kuuma vaha valui hiukan alaspäin ja tuntui kuin pakarani olisivat tulessa. Vaha poltti ja jalkani alkoivat vapisemaan. Siinä kohtaa Hän piti aivan pienen tauon ja odotti pahimman vapinan loppumista, jatkaen sitten steariinin valuttamista päälleni. Lopulta kuulin kuinka Hän puhalsi kynttilän sammuksiin ja otti piiskan käteen. Olin jo hyvin tuskaisessa ja kiihottuneessa tilassa, ja kun ensimmäinen isku osui, valahdin ihan kunnolla. Kestin kaikki iskut, ja yritin olla hyvin hiljaa, kuten käsky kävi. Onnistuin omasta mielestäni siinä hyvin... Hän käänsi minut toisinpäin, istumaan pöntölle ja otti kaulastani kiinni. Hän torui minua ja kun vastasin johonkin kysymykseen, tunsin yhtäkkiä iskun poskellani. Yllätyin avokämmenestä todella paljon, mutta tällä kertaa en edes ajatellut puolustautumista. Tunsin oloni hyvin nöyryytetyksi ja häpesin todella paljon...Ja minä valuin, enemmän kuin koskaan. Hän jatkoi puhuttelua ja lopulta Hän asetteli uuden teipin suuni eteen, ja otti kynttilän taas käteensä.

Suljin silmäni ja purin hampaat yhteen. Steariini valui rinnoilleni ja se sattui, todella paljon. Hiljaa inahtelin teipin takana ja tunsin kuinka pilluni valui nesteitä. Kivusta huolimatta. Hän tiputteli muutaman pisaran reisillenikin ja puhalsi kynttilän. Hän aloitti piiskauksen ja se oli paljon tuskallisempi kuin pakaroiden piiskaus. Kipu viilsi ja mieleni teki huutaa mutta silti pidin suuni kiinni.. Hän antoi myös iskuja pillulleni ja olin niin herkässä tilassa että ne sattuivat, enemmän kuin koskaan.Nautin silti jokaisesta hetkestä. Kun steariini oli pois piiskattu, Hän jatkoi puhuttelua.. ja yllättäen Hän läpsäisi avokämmenellä kumpaankin poskeen. Poskiani kuumotti iskujen jäljiltä ja tunsin oloni todella alhaiseksi... likaiseksi huoraksi. Sain luvan peseytyä ja riisua hameen pois..

Vaikka olinkin mokannut paljon ja rangaistukset olivat ankaria, silti nautin jokaisesta hetkestä ja kaiken kruunasi se kun sain lopulta nukahtaa Hänen kainaloon. Aamupäivällä Hän sitten kertoi yllättyneensä siitä kuinka kiimainen huora todella olen. Ja se on kuulemma vain hyvä asia. Huonompi juttu tässä on se, että olen baaripanon vuoksi kotiarestissa, joten kai minun on kaikki panot pyydettävä kotiini. En minä voi olla ilman kalua kahta viikkoa, tai edes paria päivää. Olen liian kiimainen sellaiseen

Ei kommentteja: