lauantai 12. tammikuuta 2008

Monien syvällisten keskustelujen jälkeen Herrani on oppinut tuntemaan minut todella hyvin. Hän on nähnyt todella paljon vaivaa tunteakseen huoransa läpikotaisin.Hän tietä mistä nautin, mistä unelmoin. Hän tietää ehdottomat eit minun kohdallani. Ja sessiossa hän näkee ruumiini kielestä milloin mennään ääri rajoilla. Hän osaa venyttää niitä rajoja hienosti, ja osaa lopettaa tasan sillä hetkellä kun minä sanoisin turvasanan. Mitä meillä ei ole ollut enää aikoihin.

Luopuminen turvasanasta oli todella suuri askel suhteellemme, se kertoi siitä luottamuksesta mitä tunnen Herraani kohtaan. Ja Hän ei kertaakaan ole edes meinannut sitä luottamusta rikkoa. Nautin kun saan luovuttaa itseni Hänelle uudestaan ja uudestaan. Nautin kun saan antaa toiselle täyden vallan, ja alistua tahdottoman huoran asemaan. Hän on hyvinkin ankara ja joka kerta kun Hän ottaa minusta kiinni, valahdan kunnolla ja alan rukoilemaan mielessäni että työntyisi jo minuun ja laukeaisi sisälleni. Saan suurimman nautinnon siitä kun Hän laukeaa. Silloin tiedän kelvanneeni Hänelle. Silloin tiedän Hänen saaneen tyydytyksen. Ja se on se, miksi minä olen olemassa. Tyydyttääkseni Mieheni.

Kun köydet kiristyvät ranteitteni ympärille, samaan tahtiin minä valun. Tunnen joka kerta tulvahduksen kun Hän ottaa kurkustani kiinni ja puristaa. Lujaa mutta hellästi. Joka kerta kun Hän sihahtaa hampaiden välistä: "huora", olen onneni kukkuloilla. Joka kerta kun Hän suutelee minua, pakahdun onnesta. Joka kerta kun näen Hänet, rakastun Häneen uudestaan. Joka ikinen kerta.

Hän lähettää minulle paljon ohjeita tekstiviesteillä ja minä kuuliaisesti noudatan niitä. Hävettäähän se istua vessassa lukkojen takana runkkaamassa tapilla, mutta teen sen silti sillä Hän nauttii nöyryyttämisestäni.Hän käskee pitämään tappia sisälläni, myös silloin kun lähden ulos. Hävetys on suuri, ja pelko siitä että joku huomaa ahdinkoni. Laukeamisen välttäminen saa oloni aina entistä tukalemmaksi. Mutta silti teen sen. Kiihotun valtavasti kun joudun tekemään tuollaisia asioita. Kiihotun nöyryyttämisestä, siitä että joudun Häpeämään Hänen edessään. Kiihotun siitä kun on mahdollista että joku huomaa. Vaikka se ei olisikaan mahdollista... Kiihotun siitä kun nautin tästä kaikesta ja teen sen vain miellyttäkseni Herraani.

Minun omalla nautinnolllani ei ole väliä, kunhan Herrani nauttii ja on tyytyväinen. Se on se suurin nautinto minulle, Hänen kiimaiselle huoralleen.

Ei kommentteja: